Ampliem la capacitat de l’Arxiu Municipal del Montseny

S’han instal·lat nous mòduls de prestatgeria amb una capacitat per unes 200 capses. La seva instal·lació permet superar l’episodi de col·lapse que es venia patint. Podrem eliminar l’ús de  sobreprestatgeria que ens havíem vist obligats a adoptar i que és tant poc recomanada per a qüestions de preservació de la documentació, i també d’accés i manipulació. A partir d’ara podrem continuar tractant la documentació que hi havia pendent i instal·lar-la correctament, garantint així la preservació, la conservació, la localització i l’accés àgil i ràpid a la documentació. Aquesta millora s’inclou en la reforma que s’ha fet de l’edifici de l’Ajuntament consistent en la redistribució d’espais a la primera planta.

L’Arxiu Municipal del Montseny està adherit al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des del 2004.