L'ARXIU MUNICIPAL DE LA ROCA DEL VALLÈS ORGANITZA UNA EXPOSICIÓ DE PROGRAMES ANTICS DE FESTA MAJOR

Les festes majors són les celebracions més importants dels pobles. Ens animen a sortir al carrer i viure plegats uns dies d’alegria. Són el punt de trobada de la comunitat, que es reuneix anualment a l’entorn dels escenaris comuns de la plaça, el cafè, l’església, la Casa de la Vila .... i que afirma la seva existència com a col·lectiu.

Per tot plegat i en motiu de la Festa major d’estiu de la Roca, l’Arxiu municipal posa a la vostra disposició una mostra de programes de festes majors del municipi que conserva entre els seus fons, amb fotografies i fragments de textos representatius.

L’exposició la podreu visitar del 4 al 18 de setembre, al vestíbul del Centre Cultural de la Roca del Vallès:

DE DILLUNS A DIVENDRES: 11 a 13 h i de 17 a 20 h

DISSABTE: d’11 a 13 h

Esperem que sigui del vostre interès.