A Granollers, l'Arxiu Municipal mostra la ciutat del final del franquisme en una exposició fotogràfica

La dotzena mostra d'imatges de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr) il·lustra com era la ciutat entre els anys 1974 i 1979. És un recorregut fotogràfic per espais i conflictes socials i polítics de la ciutat al final del franquisme, que complementem a l'Arxiu Fotogràfic. En aquest portal, a més d'altres fotos, publiquem mostres fotogràfiques paral·leles, que il·lustren àmbits específics de l'època.

D'altra banda, una vegada més, a la pantalla instal·lada a l'inici de l'exposició, mostrem altres imatges del tema. També, les que la ciutadania en pugui aportar mentre duri aquesta exposició, que es pot visitar fins al 27 de novembre a l'Ajuntament de Granollers (pl. de la Porxada, 6, planta baixa).