L'ABANS GAVÀ 1966-1985, SURT AL CARRER

Avui 2 d'octubre ja es pot trobar a les papereries, llibreries i quioscos de Gavà el primer fascicle del segon volum d'història gràfica de Gavà, "L'Abans. Gavà recull gràfic", editat per efadós. La selecció de les imatges i la redacció dels textos ha anat càrrec de les historiadores Amaia Bordas i Vanessa Rodríguez i compta amb la col·laboració de l'Arxiu Municipal de Gavà.

El llibre recollirà en 824 pàgines més de mil imatges i s’editarà en 50 fascicles setmanals. L'obra reflectirà els canvis socials i polítics que es van produir entre els anys 1966 i 1985. L'objectiu és recordar una part de la història de Gavà a partir de fotografies que conserva l'Arxiu Municipal i, sobretot, a través de les imatges dels àlbums familiars.

La presentació del col·leccionable es farà el proper 8 d'octubre, a les 19 hores a la sala d'actes del Museu de Gavà.