Els serveis d'arxius de Veciana, Copons i Rubió participen en l'implantació de SeTDIBA

Durant  aquest primer trimestre de l’any 2020, Veciana Copons i Rubió, municipis que formen part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, juntament amb Pujalt  participen  en el projecte d’implantació d’administració electrònica SeTDIBA, un conjunt de serveis per a la implantació de l’administració electrònica que la Diputació ofereix als municipis de menys de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona.

La setmana passada es va començar a utilitzar el programa informàtic que permet la gestió dels expedients electrònicament, això significa que aquests quatre municipis de l’Anoia ja poden tramitar la documentació municipal digitalment. El personal d’aquests municipis continuarà tenint el seguiment i la formació necessària fins a principis d’abril, quan s’implantarà plenament la gestió electrònica dels expedients.

Els serveis d’arxiu municipal gestionats per un arxiver itinerant, com és el cas de Veciana Copons i Rubió, participen estretament en la implantació del projecte assessorant amb l’ús de les eines de gestió documental, bàsicament a través de la correcta utilització del quadre de classificació i de les tipologies documentals i també donant pautes sobre la formació dels expedients.

Temes:
Exposicions