A Granollers, l'Arxiu Municipal ha renovat l'Arxiu Digital amb el suport de la Diputació de Barcelona

Ara mateix, a Internet, es pot accedir lliurement a un total de 261.961 pàgines dels fons documentals de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr). Aquesta xifra correspon a més de 14.600 documents d'arxiu, més de 10.600 exemplars de premsa i 260 estudis publicats a l'Arxiu Digital de l'AMGr, un cop digitalitzats.

Aquest dilluns, 15 de gener, hem presentat, a l'Ajuntament de la ciutat, la renovació de contingut portada a terme en aquest portal web amb el suport de la Diputació de Barcelona. En concret, com a "Projecte d'ampliació i difusió de l'Arxiu Digital" subvencionat dins el Catàleg de suport a serveis i activitats 2017.