L’Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló participa al projecte “Memòria digital de la Palma”

Des del passat mes de juny, l’Arxiu Municipal de la Palma de Cervelló, el qual forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, conjuntament amb la Biblioteca de la Palma de Cervelló han encetat un projecte de recuperació dels fons fotogràfics privats dels ciutadans de la Palma de Cervelló.

La Palma de Cervelló és un municipi de creació recent. Neix d’una segregació de Cervelló l’any 1998. Per aquest motiu, el fons municipal conserva fotografies només a partir de la dècada de 1990. L’objectiu del present projecte és recuperar imatges anteriors a aquesta cronologia, centrant els esforços en la primera meitat del segle XX.

S’ha fet una crida ciutadana i ja s’han encetat els treballs de digitalització de la primera família que ha volgut participar al projecte, la família Pascual-Roca.