Documentació de l'Arxiu Municipal de Begues participa a l'exposició "Begues, una època oblidada"

Quatre plànols del fons municipal de Begues, restaurats recentment pel Taller de restauració de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, participen a l'exposició "Begues, una època oblidada. Jaume Petit Ros, un prohom de Begues". L'exposició està dedicada a l'emprenedor Jaume Petit Ros, personalitat destacada a Begues, i promotor de diverses obres destacades a la localitat, com el Petit Casal, la Biblioteca Popular Petit o el Teatre Goula.

La documentació exposada són dos plànols cianotips del Teatre Goula obra de l'arquitecte Juan B. Serra de l'any 1926 i dos plànols sobre tela aprestada del Petit Casal, obra de l'arquitecte Antonio Codina de l'any 1903.

Podeu visitar l'exposició al Petit Casal de Begues fins el proper 29 de juliol! Més informació al web municipal.