L'arxiu municipal de Cabrera de Mar enceta la seva digitalització

L'any 2019 comença per l'arxiu municipal de Cabrera de Mar encetant un nou projecte de digitalització. Aquesta actuació s’emmarca dins el programa de digitalització que es porta a terme des de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona i que enguany suposa, per Cabrera de Mar, la digitalització d’actes del ple municipals i padrons municipals d’habitants.

Aquest projecte de digitalització suposa la salvaguarda d’aquesta documentació i la preservació dels originals, ja que a partir d’ara ja no serà necessari manipular-los per tal de consultar-los, de manera que es garantirà la seva conservació permanent.

A banda de la salvaguarda de la informació que contenen i de la preservació física de la documentació, el programa de digitalització també pretén fomentar l’accessibilitat i la difusió d’aquests fons documentals.