El proper 28 de maig impartim des de l'OPC el curs sobre les eines de gestió documental

El proper dimarts 21 tanquem la inscripció del curs en que presentarem les eines de gestió documental que caldria que incorporessin els projectes d’implantació d’administració electrònica en els ajuntaments. Aquestes eines les vam publicar al web de la Diputació de Barcelona el mes d’abril de l’any passat i van ser presentades en el 10è Laboratori d’Arxius Municipals, celebrat el passat mes de desembre.

Enguany l’equip d’arxivers de l’Oficina de Patrimoni Cultural les hem actualitzat i en aquesta sessió formativa us explicarem el procés d’elaboració que hem seguit així com l’adaptació que cadascú pot dur-ne a terme.

Encara, resten places !

Oficina de Patrimoni Cultural