T’agrada el teatre?

Si t’agrada el teatre, recuperem per a tu l’exposició virtual Papers de teatre que vam realitzar el 2018. A partir de 132 documents procedents de 36 arxius municipals, veuràs tot d’aspectes relacionats amb el teatre. L’administració i gestió de grups i d’obres de teatre, la comptabilitat, els equipaments, els muntatges i les escenografies teatrals, fotografies, programes, cartells i fulletons. Són documents que han gestionat i conservat aquests 36 ajuntaments, tots ells adherits al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, a l’entorn de l’activitat teatral local al llarg del segle XX. En aquest cas, l’exposició es complementa amb un vídeo.