Avancem amb la digitalització de les Actes del Ple

Pas a pas anem avançant amb  els treballs de digitalització de 79 ajuntaments del programa de manteniment d’arxius de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. Hem iniciat aquesta tongada a Montseny, per continuar amb Campins, Fogars de Montclús i Gualba. Les properes setmanes l’equip de digitalització treballarà a Vallromanes, Vilalba Sasserra i Vallgorguina.

Aquesta desena convocatòria del programa de Digitalització d’Actes municipals és la més important, tant pel volum d’actes a digitalitzar com pel nombre de municipis participants. En total participen 79 Ajuntaments del Programa de Manteniment amb un total de 568.000 cares a digitalitzar i 10 Ajuntaments de la Central de Serveis Tècnics amb un total de 98.000 cares. La inversió total de la contractació d’aquest Programa de 2016 és de mes de 146.000 €.

Etiquetes:
Digitalització