L'Arxiu Municipal de Granollers commemora el Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

A Granollers, hem programat diverses activitats per commemorar el Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual, dues, en col·laboració amb l'Associació Cultural de Granollers. D'una banda, Les tertúlies de l'Arxiu: “El Teatre de l'Associació Cultural, el TAC”, amb el testimoni de Josep Maria Farnés Sararols i la projecció del curtmetratge Comediants (1976), de Joan Corbera Santanach. Serà dimarts 27 d'octubre, a les 17 h, a Can Jonch (c. del Rec, 19).

D'altra banda, la projecció del curt Setze trenta-dos (1971), de Lambert Botey Prat, del Fons Cineclub de l'Associació Cultural de l'Arxiu Municipal de Granollers. Aquest acte tindrà lloc divendres 30 d'octubre, a les 19 h, al Centre Cultural (c. de Joan Camps, 1).

Novetat al portal de l'Arxiu Fotogràfic: “TAC 1974-1986”

Coincidint amb el Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual, l'Arxiu Municipal de Granollers també publicarà una mostra més d'imatges al portal de l'Arxiu Fotogràfic. Es tracta duna selecció de més de 300 fotos del Teatre de l'Associació Cultural, dels anys 1974 a 1986.

Amb aquesta mostra, titulada “TAC 1974-1986”, ja tindrem unes 2.000 imatges de Granollers a l'abast de tothom, al portal de l'Arxiu Fotogràfic.

Temes:
Exposicions