Continua la digitalització de les actes del ple de 79 ajuntaments

Continuen els treballs de digitalització de 79 ajuntaments del programa de manteniment d’arxius de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. La setmana passada es van digitalitzar les actes del Ple de Calldetenes i de les Masies de Voltregà, i aquesta setmana els equips de digitalització treballaran a Sant Julià de Vilatorta, Sant Boi de Lluçanès, i Sant Hipòlit de Voltregà.

Aquesta desena convocatòria del programa de Digitalització d’Actes municipals és la més important, tant pel volum d’actes a digitalitzar com pel nombre de municipis participants.  En total participen 79 Ajuntaments del Programa de Manteniment amb un total de 568.000 cares a digitalitzar i 10 Ajuntaments de la Central de Serveis Tècnics amb un total de 98.000 cares. La inversió total de la contractació d’aquest Programa de 2016 és de mes de 146.000 €.