L'arxiu municipal de Castellgalí estrena pàgina web

Des d'aquest mes de març, l'arxiu municipal de Castellgalí compta amb un espai propi a la pàgina web municipal. Des d'aquesta pàgina disposeu de la informació bàsica sobre l'equipament i els serveis que s'ofereixen. A més a més, hi ha diversos enllaços des d'on es poden consultar els fons custodiats a l'arxiu i els instruments de descripció, des d'on els usuaris poden accedir des de casa a l'inventari-catàleg de l'arxiu. En els propers anys es duran a terme campanyes de digitalització de la documentació, el producte dels quals es posarà a disposició pública a través d'aquests enllaços.

Amb aquesta iniciativa, l'objectiu és fer més proper l'arxiu municipal al conjunt de la ciutadania. Podeu consultar el web des d'aquest enllaç.