L'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr) ha organitzat una tertúlia i la presentació d'un curtmetratge amb motiu del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

Del 25 d'octubre a l'1 de novembre, l'AMGr portarà a terme diverses activitats per contribuir a difondre el patrimoni audiovisual i a reconèixer el valor d'aquesta documentació. Aquesta programació, a l'entorn de la commemoració del 27 d'octubre, començarà amb una nova trobada del cicle mensual Les tertúlies de l'Arxiu. En aquesta ocasió, sobre «El Cineclub de l'Associació Cultural de Granollers» i amb la participació de testimonis d'algunes etapes d'aquesta programació, que ha superat els 65 anys d'història. Aquesta tertúlia es farà dimarts 25 d'octubre, a les 17 h, a Can Jonch (c. del Rec, 19).

L'Arxiu Municipal de Granollers continuarà la commemoració del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual amb la presentació d'un curtmetratge de la Col·lecció Imatge en moviment de l'AMGr, L'home gris (1960), també amb la col·laboració de l'Associació Cultural de Granollers. Aquest film es projectarà divendres 28 d'octubre, a les 19 h i a les 22 h, i diumenge 30 d'octubre, a les 19 h, al Centre Cultural de Granollers (c. de Joan Camps, 1), abans de les sessions del Cineclub programades per a aquests dies. Aquest film també es podrà veure al web www.granollers.cat/arxiu, com a Document del mes de novembre, amb una completa descripció de les seves característiques.

A més, a partir del 27 d'octubre, al mateix web, es podrà consultar el primer catàleg dels Fons Audiovisuals de l'AMGr. Es tracta del Catàleg de films gravats en 8 mm, Súper 8 mm i 16 mm, que aplega un centenar de pel·lícules dels anys 1914 a 1984 conservades a l'Arxiu Municipal de Granollers.