L’ajuntament de Granera renova l’equipament del seu Arxiu Municipal

Aquest mes de febrer, l’ajuntament de Granera ha reformat i millorat les instal·lacions del seu arxiu municipal, la qual ha consistit en dos parts:

Per una banda, s’ha millorat l’espai d’arxiu, on s’ha canviat el sistema elèctric amb la instal·lació de nous endolls i nous llums fluorescents. També s’han retirat armaris i altres mobles d’habitacions comunicades per instal·lar-hi noves prestatgeries. Finalment, s’ha millorar l’aïllament de portes i finestres i es va adquirir un deshumidificador per al millor control de les condicions climàtiques de l’arxiu.

Per l’altra banda, l’ajuntament va adquirir noves prestatgeries, les quals han permès ampliar la capacitat de l’arxiu de 35 a més de 50 metres lineals. A més, s’ha elaborat una planera per custodiar pergamins i documents de grans dimensions.

L’Arxiu Municipal de Granera forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, amb el suport d’un arxiver itinerant, des del 2004.