L'Arxiu Municipal de La Quar s'incorpora al Programa de Manteniment de la XAM

L'Arxiu Municipal de La Quar (Berguedà) s’ha incorporat al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Els fons d'aquest municipi, de només 60 habitants, foren organitzats per la mateixa Oficina de Patrimoni Cultural l'any 1997. Els objectius principals d'aquesta incorporació són l'actualització dels fons i la implantació progressiva d'un sistema de gestió documental únic de la mateixa manera que es fa en la resta d'arxius municipals adherits. Així es garanteix la gestió interna de l'administració municipal i l'accés extern als interessats, investigadors i ciutadans en general.

Amb aquesta incorporació el Programa de Manteniment ja compta amb 147 municipis adherits.