Franquisme; El Prat;

El Prat recorda com es vivia sota el franquisme amb una nova exposició històrica

El passat  21 de novembre s’ha inaugurat al Cèntric l’exposició “La dictadura franquista. Viure sota el franquisme”, una mostra que ofereix una mirada sobre més de tres dècades de repressió, control i vida quotidiana sota el règim de Franco (1939–1975).

L’exposició se centra a explicar com una dictadura que va saber adaptar-se a les diferents conjuntures internacionals per sobreviure, va mantenir-se utilitzant la por com a estratègia de control de la població.