El passat 21 de novembre s’ha inaugurat al Cèntric l’exposició “La dictadura franquista. Viure sota el franquisme”, una mostra que ofereix una mirada sobre més de tres dècades de repressió, control i vida quotidiana sota el règim de Franco (1939–1975).
L’exposició se centra a explicar com una dictadura que va saber adaptar-se a les diferents conjuntures internacionals per sobreviure, va mantenir-se utilitzant la por com a estratègia de control de la població.