L'Arxiu Municipal de Santa Margarida i els Monjos restaura uns plànols del Cadastre.

El taller de conservació-restauració Berta Blasi ha fet l’entrega a l’ajuntament de Santa Margarida i els Monjos dels 19 plànols en paper de mides diverses un cop finalitzat el tractament de neteja i restauració al que han estat sotmesos.

Els plànols corresponen al Cadastre topogràfic i parcel·lari del municipi de l’any 1962 i presentaven doblecs, estrips, marques de cintes autoadhesives i altres irregularitats. La intervenció ha tingut per objecte l’aplanat i la neteja dels documents, d’aquesta manera es consoliden i s’atura la degradació amb una nova instal·lació.

Aquests treballs de restauració han estat possibles gràcies al cofinançament dut a terme entre l’ajuntament de Santa Margarida i els Monjos i la Diputació de Barcelona. L’arxiu municipal de Santa Margarida i els Monjos forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius de la mateixa Diputació.