Actualitzem els instruments de descripció de l’arxiu municipal de Sant Feliu Sasserra

A partir d’avui, ja són disponibles a la xarxa els instruments de descripció actualitzats de l’Arxiu Municipal de Sant Feliu Sasserra. Aquests es troben a la Comunitat Virtual de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

A part de l’actualització del fons municipal amb el quadre de classificació i l’inventari catàleg amb les unitats de descripció descrites a data de setembre de 2022, també s’han incorporat els instruments de descripció del fons del Jutjat de Pau. Des de la fitxa de fons podeu accedir al quadre de classificació i a l’inventari-catàleg.

Disposar dels instruments de descripció és imprescindible per conèixer els contingut dels fons i d’aquesta manera poder-hi accedir i consultar-los. Per a més informació podeu consultar la pàgina de l’Arxiu Municipal de Sant Feliu Sasserra. Aquest arxiu forma part del programa de manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) des de 2007.