Un any més, s’ha realitzat el mes de maig el curs "Gestió documental i arxius municipals". El curs, que es ve realitzant des de 2018 per l’Oficina de Patrimoni Cultural, ha estat impartit per dos arxivers itinerants de la Xarxa d’Arxius Municipals. Com en els darrers anys, la formació s’ha dut a terme de forma telemàtica i amb una durada total de vuit hores repartides en quatre sessions de dues hores.