La família Borralleras Soler fa donació d’una col·lecció de documents a l’Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès

L'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès ha rebut una donació de documents de la família Borralleras Soler.

Els documents que ha donat la família Borralleras Soler són: una escriptura d’inventari de béns familiars de l’any 1917, un goig en honor de Sant Andreu de Llanars de Prats de Lluçanès de l’any 1998, el llibre “Cançons catalanes modernes” de l’any 1958,  correspondència d’entre els anys 1939 i 1945, un contracte de compromís de l’escorxador municipal de l’any 1984, i una escriptura de concessió del servei regular del transport de viatgers, mercaderies i correspondència pública de la línia de Vic a Santa Maria d’Olost, Prats de Lluçanès, Cases de Vilalta, Sagàs, Olvan i Gironella per vint anys, de l’any 1925.

Es tracta d’una donació de patrimoni documental que col·labora decididament en la responsabilitat d’acollir l’herència provinent del passat, que ens ajuda a conèixer-nos millor com a poble.

La col·lecció de la família Borralleras Soler té un bon estat de conservació, ocupa un total de 0,03 ml en paper i ja està a disposició pública per poder consultar-la.

L'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l'any 2005.