Exposició "Gegants!!" dels arxius municipals de Terrassa i Matadepera

divendres
mai 2015
Data de finalització: diumenge, 17/05/2015 - 00:00

Els arxius municipals de Terrassa i Matadepera presenten el pròxim dia 8 de maig, a les 18:00 h., l'exposició conjunta "Gegants!!". El lloc de trobada serà la sala d'actes del Casal de Cultura de Matadepera, al c. Pere Aldavert, 4.

La mostra és només una part d'un projecte de col·laboració que s'estrenarà en la seva totalitat al setembre, durant els actes de la XXXena Ciutat Gegantera de Terrassa. Aprofitant la XXIena Trobada Comarcal del Vallès que se celebra a Matadepera (els dies 16 i 17 de maig), es presenta el projecte i una mostra de l'evolució històrica dels gegants, a través del patrimoni documental gràfic.

Gegants!! és un projecte de col·laboració entre els arxius municipals de dos municipis veïns, però també sorgeix de la implicació dels grups geganters de Matadepera i Terrassa. Patrimoni i cultura viva es donen la mà del 8 al 17 de maig a Matadepera, i a partir de setembre a Terrassa.