L'EMD de Bellaterra comença a tramitar electrònicament dins del projecte SeTDIBA

A partir d’avui l’Entitat Municipal Descentralitzada de Bellaterra comença a tramitar electrònicament els seus expedients, perquè des d’aquest matí s’ha posat en funcionament el gestor d’expedients en el marc del projecte d’implantació d’administració electrònica de SeTDIBA, un conjunt de serveis impulsats pel Gabinet d'Innovació Digital amb la participació dels arxivers itinerants de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. El projecte s’ofereix als  municipis de menys de 5.000 habitants de la demarcació.

Les darreres setmanes s’han fet un seguit de sessions de formació sobre la metodologia i  el funcionament de les eines de registre de documents i del gestor d’expedients.  Aquestes sessions, que degut a les actuals circumstàncies sanitàries, s’han fet de forma presencial  i temàtica. Ara queden unes setmanes de seguiment i acompanyament de l’EMD de Bellaterra per part del personal de la Diputació de Barcelona.