SANT JORDI A L'ARXIU MUNICIPAL DE VILADECANS

Per sant Jordi, vine a l'Arxiu i al Museu de Viladecans i emporta't un llibre!!!.

El departament de Patrimoni Cultural de l’ajuntament de Viladecans a través de les unitats que l’integren, l’Arxiu Municipal i el Museu de Viladecans,  hi vol col·laborar en donar més lluentor a la diada del llibres i de les lletres, és per això que s’han preparat tot un seguit  d’activitats de divulgació del patrimoni cultural de la ciutat.

A l’Arxiu Municipal de Viladecans, al carrer de Guifré el Pelós, 32-36, hi trobareu les següents accions:

• Exposició: L’Arxiu Municipal i els documents del barri de Sales

L’arxiu mostrarà reproduccions de documents que ens ajuden a entendre millor el barri que acull les dependències de l’Arxiu..

• Exposició de documents d’arxiu, originals i de publicacions municipals

Podreu visitar una exposició de documents originals que ens il·lustraran sobre els diversos períodes cronològics de la història de la ciutat i veure el  conjunt de publicacions sobre la història i el patrimoni de la ciutat.

• A més, s’hi projectaran audiovisuals produïts per l’Arxiu Municipal.

D’altra banda, al Museu de Viladecans – Ca n’Amat, carrer de les Sitges, 1-3, hi podreu trobar:

• Taller de punts de llibre: A rajaploma: escriu el teu punt de llibre a la manera de fa mil anys, fet a partir de l’escriptura tradicional.
  • Mostra d’objectes i peces vinculats amb l’escriptura/lectura a Viladecans
  • Narració oral: La Clau del Temps, de 18 a 19h

Breus episodis de la història de la ciutat narrats per a tots els públics.

Totes les activitats de l’Arxiu i del Museu es desenvoluparan de 10 a 14 h. i de 16 a 19 h. i són obertes a tothom i gratuïtes.

I amb conseqüència amb el lema de les accions, tots les amigues i amics que vingueu a veure’ns, tant a l’Arxiu com al Museu, rebreu gratuïtament una publicació, per equipament, fins a exhaurir-ne les existències.