Visita dels estudiants de 1er de batxillerat al Servei d'Arxiu Municipal de Gelida

El 5 de març del 2013  25 alumnes de 1er de batxillerat de l’Institut Gelida varen visitar el Servei d’Arxiu Municipal. La visita es realitza conjuntament amb la Biblioteca Jaume Vila i Pascual, i té per objectiu potenciar els treballs de recerca sobre el patrimoni local que hauran de fer els alumnes el proper curs, donant a conèixer les possibilitats de recerca que tenen aquests dos equipaments.

L’ajuntament de Gelida i la Biblioteca Jaume Vila i Pascual estimulen els treballs sobre aquesta temàtica amb el premi Trec Gelida al millor treball de recerca de 2on de batxillerat. Aquest premi està dotat econòmicament amb 400 € i es publica i es difon a través dels mitjans que es considerin oportuns.

Els responsables del Servei d’Arxiu Municipal varen explicar als alumnes quines tasques es realitzen al Servei d’arxiu i els varen mostrar la documentació i les instal·lacions. Aquest tipus de visites al Servei d’Arxiu Municipal es van iniciar el curs passat i és previst que continuïn en un futur.