L'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat s'adhereix a la Declaració Universal d'Arxius (DUA)

El ple de l'Ajuntament, en sessió ordinària del dia 20 de novembre, va acordar:

• Aprovar l'adhesió de l'Ajuntament a la Declaració Universal sobre els Arxius elaborada i aprovada pel Consell Internacional d'Arxius i reconeguda com a pròpia per la UNESCO.
  • Tenir en compte en l'actuació de l'Ajuntament els principis que s'hi enuncien i a aplicar estratègies i programes per tal d'aconseguir els principis que s'hi descriuen.
  • Comunicar el present acord a l'Associació d'Arxivers-Gestors de Documents de Catalunya, per tal de ser inscrits en el registre d'institucions adherides a la Declaració Universal sobre els Arxius, així com a l'Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona.
Etiquetes:
Arxius, DUA, Unesco