L’Ajuntament de Subirats completa l’equipament de l’Arxiu Municipal.

Amb l’adquisició dels armaris compactes l’Ajuntament de Subirats disposa de manera completa del nou equipament de l’Arxiu Municipal. D’aquesta manera, després de diverses etapes que han comportat obres i trasllats, la instal·lació de la totalitat dels armaris compactes permet presentar un dipòsit d’arxiu acabat, al costat dels espais de treball i de consulta.

La capacitat del dipòsit d’arxiu passa a ser de 600 metres lineals, que equival a unes 4.500 capses d’arxiu, que permet atendre les necessitats d’ingrés i custòdia tan de les necessitats de l’administració municipal com de la salvaguarda del patrimoni documental del municipi.

L’arxiu municipal de Subirats forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, amb el suport d’un arxiver itinerant, des del 2011.