Inauguració de l'exposició: La Castelldefels republicana 1931 - 1939

Aquest dimecres, 14 d'abril, es commemora el 90é aniversari de la proclamació de la República. La regidoria de Memòria Democràtica i l'Arxiu Municipal de Castelldefels organitza una exposició sobre aquest període de tanta rellevància tan social com política que va viure el nostre país. Amb l'ajuda de fotografies, retalls de premsa, i de diferents documents històrics dels Fons documentals de l'Arxiu Municipal de Castelldefels, es vol recordar i al mateix temps explicar als joves i la ciutadania en general els fets que van succeir a Catalunya i Castelldefels d'aquest nou règim de llibertat truncat pel posterior cop d'estat que va provocar una guerra civil i un posterior règim dictatorial.

L'Exposició restarà oberta des del 14 d'abril i fins el 21 d'abril a la sala Margarida Xirgu de la Biblioteca Ramón Fernández Jurado de Castelldefels; posteriorment serà exposada a les noves dependències municipals de l'Edifici de la República, que es troba al costat de l'Ajuntament.

També es podrà consultar l'exposició al web de l'arxiu municipal de Castelldefels:  arxiu@castelldefels.org

Grups de treball:
Arxivers de manteniment