PRESENTACIÓ DE RECURSOS SOBRE ELS TREBALLS DE RECERCA (TREC) PER ALS ESTUDIANTS DE 1R DE BATXILLERAT DE GELIDA

Un any més,  i ja van nou,  el personal de la  Biblioteca Jaume Vila i Pascual i de l'Arxiu Municipal van presentar als estudiants de primer de Batxillerat de l’Institut Gelida els recursos que tenen per poder fer el treball de recerca (TREC) i que posen a l'abast dels estudiants. Aquest any la presentació es va fer al Centre Cultural  i no es va visitar  les dues instal·lacions municipals, com es feia habitualment, per raons de les restriccions sanitàries vigents actualment.

La regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Gelida i la  Biblioteca Jaume Vila i Pascual incentiven que es realitzin treballs de temàtica local sobre Gelida amb el premi “Trec Gelida” al millor treball de recerca d’àmbit local.  Aquest premi està dotat econòmicament amb 400 € i es publica. La novetat d'aquest d'any  és  que des de la Regidoria es vol oferir un suport addicional als alumnes que facin aquest tipus de recerca posant en contacte els alumnes amb persones de Gelida expertes en la temàtica corresponent.

L'Arxiu Municipal de Gelida , que forma part de la Xarxa d'Arxius Municipal des del 2005, participa en aquestes sessió explicant  als alumnes què poden trobar a l’Arxiu sobre diferents àrees temàtiques.