Curs sobre el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre transparència i el dret d’accés a la informació pública (1a edició virtual)

La Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern va esdevenir una referència obligada per regular la transparència en l’activitat pública i el dret d’accés a la informació pública. L’objecte de la sessió formativa del proper dijous dia 17 de febrer és donar a conèixer l’abast del Decret 8/2021, el contingut i la repercussió d’aquest decret en l’àmbit municipal, tant en la gestió de l’Ajuntament com de l’Arxiu Municipal en particular. Els temes en què se centrarà la sessió seran la regulació de la transparència activa, el procediment en l’exercici del dret d’accés, l’accés a expedients i les dades de tercers, el concepte i funcions d’unitat d’informació i la relació amb altres unitats. El curs serà impartit per en Josep Matas.

Atès l’èxit de la convocatòria del curs s’ha organitzat una 2a edició per al 7 de març.