Donació de dues pel·lícules dels anys 1979 i 1980 de l’escola a l’Arxiu Municipal de les Masies de Roda

L'Arxiu Municipal de les Masies de Roda ha rebut una donació de dues pel·lícules del senyor Jacint Vilamala.

Es tracta de dues pel·lícules, en format Súper-8, filmades pel mateix Jacint Vilamala sobre una festa de final de curs escolar i una obra de teatre escolar a les Masies de Roda, durant els anys en els quals la mestra de l’escola era Maria Teresa Verdaguer Dodas. La primera pel·lícula es titula “Festa final de curs escolar”, de l’any 1979, i la segona és una obra de teatre “L’home de que vola”, de l’any 1980.

Es tracta d’una donació de patrimoni audiovisual que col·labora decididament en la responsabilitat d’acollir l’herència provinent del passat, que ens ajuda a conèixer-nos millor com a poble.

Les dues pel·lícules han estat digitalitzades i s’incorporen al “Fons mestra Maria Teresa Verdaguer Dodas”, ocupen un total de 1.080 mb i ja estan a disposició pública per poder-les consultar.

L'Arxiu Municipal de les Masies de Roda forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l'any 2004.