Nova oportunitat per veure l'exposició sobre el Pantà de Foix

Del 4 al 20 de novembre d'enguany es pot veure a Cubelles l'exposició sobre la construcció del Pantà de Foix gràcies a la iniciativa de l'arxiu municipal de Cubelles.

La inauguració va comptar amb una xerrada de Francesc Capdet del Grup d’Estudis cubellencs Amics del Castell i una projecció d’imatges gravades per Isidre Rossell de la gran avinguda del 1994.

L'exposició reprodueix documents i fotografies del fons Junta d'Obres del Pantà de Foix. Aquest fons el custodia l'arxiu municipal de Castellet i la Gornal.

L'exposició ha estat cedida per l'ajuntament de Castellet i la Gornal i va ser organitzada, amb el suport de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona per la Festa Major del nucli de Castellet l'any 2015.

Temes:
Exposicions