S’ha organitzat l’Arxiu Municipal de Sant Sadurní d’Osormort

Recentment s’ha portat a terme el tractament i descripció dels fons documentals que es troben a l’ajuntament de Sant Sadurní d’Osormort. Aquesta intervenció en primera fase ha estat possible gràcies a un conveni entre l’Ajuntament i l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona i representa la primera actuació amb criteris arxivístics en aquests fons.

La tasca ha estat portada a terme per un tècnic d’arxiu sota la direcció d’un dels arxivers itinerants adscrits al Programa de Manteniment  de la Xarxa d’Arxius Municipals i permet donar a conèixer i fer accessible el contingut d’aquest fons. El fons ha quedat instal·lat en 330 unitats d’instal·lació —Sant Sadurní d’Osormort és un municipi de 80 hab. (2016)—, i 1.736 registres a l’inventari. La documentació descrita abasta de 1862 a 2017. Els instruments de descripció de l’Arxiu Municipal de Sant Sadurní d’Osormort són ja accessibles en línia.