Els alumnes de cicle superior de l’escola d’Olvan – Zer Baix Berguedà visiten l’Arxiu Municipal

Els alumnes de cicle superior de l’escola d’Olvan – ZER Baix Berguedà han visitat el Servei d'Arxiu Municipal d’Olvan. L’objectiu d’aquesta visita ha estat doble; d’una banda conèixer aquest servei i de l’altra buscar informació sobre els focs que van assolar la comarca del Berguedà l’any 1994. Aquesta recerca d’informació s’emmarca dins el projecte BiblioLAB que du a terme l’escola conjuntament amb el Bibliobús Pedraforca.

El Servei d'Arxiu Municipal compta amb la presència de l'arxiver municipal itinerant de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, que els ha explicat les funcions dels arxivers i gestors documentals. També s'ha orientat als alumnes per a la localització de documentació i informació sobre el treball de recerca que duen a terme.

El Servei d’Arxiu Municipal d’Olvan forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) des de l’any 2006. Des d’aquest període s’han portat a terme diferents accions per a la descripció, conservació i difusió del patrimoni documental.

Per saber-ne més: Arxiu Municipal d’Olvan.