L’Arxiu Municipal de Granollers reprendrà l’activitat presencial a l’abril

L’Arxiu Municipal de Granollers preveu reprendre l’activitat presencial després de la Setmana Santa, a partir del dia 7 d’abril, aplicant les mesures anticovid necessàries i sempre que la situació de la pandèmia ho faci possible.

Així, es tornaran a reunir, d’una banda, el taller de descripció de correspondència històrica i de l’altra, el grup de documentació fotogràfica.

La primera activitat porta per títol “Obrim les cartes de la postguerra” i es durà a terme a l’edifici municipal de l’Arxiu (c. Sant Josep, 7), amb un màxim de 4 persones que es trobaran cada dimecres de 16 a 17.30 h per llegir i sintetitzar correspondència municipal dels anys 40. La segona, de descripció de fotografies antigues, es farà a Can Jonch (c. del Rec, 19), amb dos grups d’un màxim de deu persones cadascun que es trobaran dos cops al mes, el dimarts, de 10.30 a 11.30 h i de 12 a 13 h.

L’activitat es farà d’acord amb la normativa anticovid i caldrà portar la mascareta, mantenir la distància i amb l’espai prou ventilat. Les persones interessades hauran de fer la inscripció prèvia a: arxiu@granollers.cat o bé trucar al tel. 93 842 67 37.