La documentació de arxiu Municipal de Bigues i Riells es trasllada al nou dipòsit

Ahir, dimarts 19 de novembre, es va iniciar el trasllat de la documentació de l'Arxiu Municipal de Bigues i Riells al nou dipòsit. Fins ara, la documentació estava ubicada en un dipòsit provisional que no complia amb els requisits necessaris per a ser àrea de conservació. L'actual dipòsit, que forma part d'una primera fase de l'obra, ha entrat en funcionament aquesta setmana. Es preveu finalitzar el trasllat durant el matí de demà.

En una segona fase, es condicionarà un segon dipòsit de dimensions semblants que conté, a més, una petita sala pels documents en suport especial. En aquesta primera fase s'ha acabat l'obra civil, però no s'hi instal·larà el mobiliari ni el sistema de climatització i ventilació fins que es porti a terme la segona fase.

Juan i Richarte, Carme

Moltes felicitats, Anna! El municipi i els fons documentals mereixen un equipament digne com el que ara tindran. A nivell personal i professional el teu esforç s'ha vist recompensat. Me n'alegro moltíssim.

Moltes gràcies Carme!!!

Taulé Tello, Albert

Enhorabona!!. Has d'estar contenta, no?

Una feinada el trasllat. Quantes capses es traslladen?

Albert Taulé

Plans i Aliberch, Anna

Hem traslladat unes 6000 capses... Tres dies i tot llest! Vam contractar una empresa que va donar un bon resultat!

Sí, estic realment contenta!

Conejo Muntada, Josep

Felicitats Anna!!!!!!!!!!

El teu Ajuntamrnt ha d'estar molt content amb la feina que estàs fent a l'Arxiu Municipal. Aconseguir un nou equipament avui en dia és tot un èxit.

Josep Conejo

Plans i Aliberch, Anna

No sé..., això els ho hauríem de preguntar a ells! :)

Però certament és un èxit! I més tenint en compte que l'arxiu estava ubicat en una nau industrial, sobre la fusteria i la lampisteria de l'ajuntament, amb goteres...

Un gran canvi!

Giménez Martín, Francesc

Felicitats! Un nou arxiu amb dotació d'equipacions específiques i adaptades per arxius, sempre una bona notícia.

Gràcies!

La veritat és que estic molt contenta, ha fet un bon canvi, i amb èqoques com les que estem vivint, em semblava impossible!