Ja es pot consultar el fons documental de la Coordinadora de Grups Amateurs de Teatre d'Osona

L'any 2012 la Coordinadora de Grups Amateurs de Teatre d'Osona (CGATO) va donar el fons documental i d'arxiu al Servei d'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès, que forma part de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona. Actualment, aquest fons es troba perfectament inventariat i descrit, i ja està accessible als investigadors i al públic en general.

Foto: Oficina de Patrimoni Cultural / Diputació de Barcelona

El fons abasta quatre grans àmbits de documentació: el que és administració general de l'entitat, el bloc de gestió econòmica, el bloc d'activitats artístiques i el de col·leccions. A destacar, dins de l'apartat d'activitats artístiques, el recull de la pràctica totalitat de les activitats dels grups de teatre amateur osonenc del període 1982-2008.

El fons està descrit en 442 registres i inclou cartells, fotografies, vídeos, publicacions, tríptics i programes de mà, notes de premsa, tant de les activitats pròpies del CGATO com dels grups de teatre amateur de la comarca d'Osona.

El Servei d'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès, ubicat a la Plaça Nova, a l'antic Ajuntament, està obert al públic els dimarts i divendres de 10 a 13 hores, i el primer dissabte de cada mes en el mateix horari.