L'Arxiu Municipal de Vallbona d'Anoia rep una nova donació.

L’Ajuntament de Vallbona d'Anoia rep un nou fons documental d’origen privat que passa a formar part de l’Arxiu Municipal. La varietat de temes que recull és un dels trets destacables doncs aporta informació i testimoni de diversos aspectes del municipi.

La documentació, que abasta una cronologia de 1911 a 1976, recull les activitats de diversos membres de la família Farrés Sabaté. Entre els documents, hi ha testimonis d’Aigües del Carol i el cinema de Vallbona d’Anoia. També inclou les recerques de Jaume Farrés Sabaté sobre la Festa del Roser i la seva activitat literària.

Com a curiositat destaca unes plaques de vidre amb publicitat que es posaven al cinema, uns exemplars del Butlletí de la parròquia de Sant Bartomeu de Vallbona dels anys 1913 i 1916 i una còpia dels Estatuts i el Reglament de la Societat Recreativa Renovació Vallbonense de 1921 i 1933. Futures aportacions de la família completaran aquesta donació i permetran finalitzar els instruments de descripció que es publicaran per al coneixement de la ciutadania i els investigadors en particular.

Temes:
Exposicions