Continua endavant la digitalització a Sant Cebrià de Vallalta

Aquest torn, s’han digitalitzat prop de 6000 pàgines de documentació del fons municipal. A més de continuar treballant amb les Actes del ple, hem apostat per digitalitzar documentació corresponent a altres juntes municipals, delimitació del terme municipal, amillaraments i padrons d’habitants.

Un cop feta la captura de les imatges, actualment s’està treballant en el seu tractament per tal de fer-les consultables i accessibles.

Aquesta actuació s’emmarca dins el programa de digitalització que es porta a terme des de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. L’ objectiu és la preservació dels documents originals, ja que a partir d’ara ja no serà necessari manipular-los per a consultar-los i alhora fomentem l’accessibilitat i la difusió d’aquest fons documental.