Els Serveis d'Arxiu Municipal de Sant Mateu de Bages i Marganell participen en la implantació de l'administració electrònica

Durant l’últim trimestre de l’any 2019, Sant Mateu de Bages i Marganell, dos dels municipis que formen part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, han participat en el projecte d’implantació d’administració electrònica SeTDIBA, un conjunt de serveis d’administració digital que Diputació ofereix als municipis de menys de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona.

Els serveis d’arxiu municipal gestionats per un arxiver itinerant, com és el cas de Sant Mateu de Bages i Marganell, participen estretament en la implantació del projecte assessorant amb l’ús de les eines de gestió documental, bàsicament a través de la correcta utilització del quadre de classificació i de les tipologies documentals i també donant pautes sobre la formació dels expedients.

Ara ha finalitzat la fase inicial d'implantació de SeTDIBA a Sant Mateu de Bages i Marganell però el servei d’arxiu municipal continuarà treballant per millorar en els processos de gestió documental.

Etiquetes:
Arxivers itinerants