Els municipis de la XAM a l'Arxiu General de Diputació de Barcelona

Documentació sobre els municipis de la demarcació de Barcelona n'hi ha més enllà dels mateixos arxius municipals, això és una obvietat de la qual tots els arxivers en tenim coneixement. Entre altres, en trobem als arxius d’àmbit supramunicipal. Pels treballadors de Diputació de Barcelona, el que tenim més a prop és l’Arxiu General.

Des del passat mes de juny, l’Arxiu General ha encetat una campanya de difusió de documents del fons de Diputació de Barcelona, bàsicament fotografies i plànols, relacionats amb diverses poblacions de la demarcació, la majoria municipis que pertanyen a la Xarxa d’Arxius Municipals. Fins ara, ja han difós documentació de Vic, Sant Fruitós de Bages, Sant Martí Sarroca i Begues, gairebé sempre coincidint amb efemèrides locals.

En els propers mesos, l’Arxiu General té intenció de difondre documentació relativa a diversos municipis de la Central de Serveis Tècnics i del Programa de Manteniment de la XAM. Els canals de difusió són Facebook i Instagram, i els podeu trobar sota els hashtag  #ArxiuDiputacioBarcelona, #arxiudiba i #MiremElPassat. Des de la Xarxa d’Arxius Municipals us animem a seguir-los i fer-ne difusió!