Finalitza el curs sobre “Tractament arxivístic de fons audiovisuals als arxius municipals”

Aquesta setmana ha finalitzat el curs “Tractament arxivístic de fons audiovisuals als arxius municipals”. Aquest curs, organitzat per l’Oficina de Patrimoni Cultural, s’ha adreçat específicament als tècnics d’arxius que formen part de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, i ha comptat amb un total de 38 participants.

L'objectiu principal del curs era el d’oferir coneixements i casos pràctics sobre el tractament arxivístic de fons audiovisuals a fi de garantir la seva gestió, conservació i difusió. Les quatre sessions del curs han estat conduïdes per David González Ruiz, tècnic superior d'arxius a la Secció d'Imatge i So de l'Arxiu Històric de Sabadell.

Degut a la situació actual de pandèmia, el curs s’ha realitzat a través videoformació amb aula virtual.