L’arxiu Municipal de La Llacuna s’incorpora al Programa de Manteniment de la XAM

L'Arxiu Municipal de La Llacuna (Anoia) s’ha incorporat al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.

El fons documental municipal havia estat organitzat per la mateixa OPC en dues fases: entre els mesos d’octubre del 2018 i gener del 2019 i, la segona, d’octubre a desembre del 2019.

L’objectiu principal de la incorporació de l’Arxiu al Programa de Manteniment és la implantació progressiva d'un sistema de gestió documental únic, de la mateixa manera que es fa en la resta d'arxius municipals adherits. Així es garanteix la gestió interna de l'administració municipal i l'accés extern als interessats, investigadors i ciutadans en general.

Amb aquesta incorporació, el Programa de Manteniment ja compta amb 152 municipis adherits.