L’ARXIU MUNICIPAL DE MONTMELÓ A LA GUIA “MONTMELÓ ÉS CULTURA”

L’Arxiu Municipal de Montmeló és un dels equipaments culturals que apareix a la guia “Montmeló és Cultura” i que aplega la programació de tallers d’aquest proper trimestre juntament amb els serveis que ofereixen els diferents equipaments culturals de la població.

Amb un disseny modern i adaptat a la idiosincràsia de cadascú dels equipaments, els veïns i veïnes del municipi poden conèixer amb un cop d’ull els llocs que impulsen el patrimoni històric, immaterial, escènic i documental del municipi.

Segons la guia, els serveis que ofereix l’Arxiu Municipal de Montmeló són els següents: consulta de fons, reprografia, assessorament a arxius d’entitats i associacions i suport a la investigació. L’Arxiu forma part del programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2015.