L’Arxiu Municipal de Folgueroles rep una col·lecció de fotografies del fotògraf Josep Sala

L'Arxiu Municipal de Folgueroles ha rebut una col·lecció de fotografies del fotògaf Josep Sala i Claveras.

La donació consta de 1.295 fotografies en blanc i negre i en color des de 1982 fins a l’any 2002, en format digital. La temàtica abasta diverses activitats dutes a termes a Folgueroles, excepte 79 fotografies tirades a Andorra en el marc de la celebració de l’any Verdaguer, el 2002. Les fotografies estan ordenades en carpetes per anys i activitats, i sobretot hi ha fotografies de la Festa Verdaguer, l’Ateneu de Folgueroles, les caramelles, alguna nevada a Folgueroles, Puigcastellet, caminades, cases del poble, etc).

La col·lecció de fotografies de Josep Sala i Claveras ocupa un total de 2,05 Gb, i ja està a disposició pública per a poder consultar-la.

L'Arxiu Municipal de Folgueroles forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l'any 2006.