Sant Fruitós de Bages als anys cinquanta: la mirada d'un poble. Exposició fotogràfica participativa en la inauguració de la nova biblioteca municipal

Hola companys,

a Sant Fruitós estem de celebració, aquest dissabte s'inaugura la nova Biblioteca pública que compartirà espai amb l'Arxiu municipal (tot i que encara no entri en servei per falta de pressupost de mobiliari).

Tot i això l'Arxiu vol ser present en la inauguració aportant l'exposició inaugural. Gràcies al fons fotogràfic Domènec Espinal, s'ha ideat una exposició fotogràfica per tal de tornar als anys 50 al poble. Es farà un petit repàs de la vida del poble en aquests anys i les seves festes més característiques, a més i, aprofitant la gran afluència de públic que s'espera en les dues jornades de portes obertes, s'ha ideat de forma que els visitants puguin explicar a l'arxiu la història o personatges que apareixen darrera de cada fotografia.

Us adjunto el cartell de la inauguració i de l'exposició, esperant que us sigui del vostre interés.

I si teniu temps, veniu a Sant Fruitós de Bages a visitar la nova biblioteca.

Gràcies pel vostre temps,

Anna Cura