L'Arxiu Municipal de Viladecans publica totes les actes del Ple Municipal del seu ajuntament fins 1979

Fa 44 anys justos, el dijous 19 d’abril de 1979 es va convocar a Viladecans el Ple Municipal de constitució del nou ajuntament sorgit de les primeres eleccions locals després de la dictadura franquista. Com les que d’aquí poc se celebraran, en aquelles eleccions van optar les llistes de candidats de diferents partits, els quals van elegir a l’alcalde. Aleshores, Joan Masgrau Marcet.

Per recordar aquella efemèride, el seu Arxiu publica totes les actes digitalitzades del Ple Municipal fins aquell any 1979. La consulta d'aquests documents es pot fer a través del portal patrimoni.viladecans.cat.

L’Arxiu Municipal de Viladecans conserva totes actes del Ple de l’Ajuntament des del 1937, això com les del Consell General de l Universitat de Viladecans de 1626 i 1689. Ara les seves còpies digitals poden ser consultades en línia, a l'abast de tota la ciutadania, fins arribar a les de l'any 1979.

Enllaceu a la notícia: https://www.viladecans.cat/ca/actes1979