Presentem el Grup de descripció de fotografies de l'Arxiu Municipal de Sant Pere de Ribes, la nova càpsula amb motiu dels 20 anys de la Xarxa d'Arxius Municipals

Amb motiu dels 20 anys de la Xarxa d'Arxius Municipals presentem una nova càpsula que explica més Històries dels arxivers i arxiveres de la XAM.

La primera càpsula, formada per tres vídeos, es va centrar en les revistes freinetistes en relació a l'Arxiu Municipal d'Olèrdola, de la mà de l'Albert Taulé i, ara, presentem el Grup de descripció de fotografies de l'Arxiu Municipal de Sant Pere de Ribes, a càrrec de la Laura Tomàs i en Jesús Castillo que ens expliquen la seva reeixida experiència de reunir gent gran per descriure les imatges de l'Arxiu. D'aquesta manera, en aquestes trobades s'identifiquen les persones i els fets de les imatges de l'Arxiu que sense aquesta interessant col·laboració no seria possible recuperar la vida d'aquests documents que restaven adormits al dipòsit de l'Arxiu. I alhora, l'Arxiu Municipal estableix i consolida unes relacions humanes que són imprescindibles per tal que estigui connectat amb els ribetants i les ribatanes.

Continuarem explicant-vos més Històries dels arxivers i arxiveres de la Xarxa d'Arxius Municipals !